وسوسه های یک قلم

شعر و شراره هایی از درون

وسوسه های یک قلم

شعر و شراره هایی از درون

من از هجوم نابجای اینهمه خواب گلایه نمیکنم

سالهاست که از نبودن مهتاب گلایه نمیکنم

.

من از هجوم نابجای اینهمه خواب گلایه نمیکنم

.

تمام عیبها ازینهمه خوابهای بی معناست

.

ازین سپهر شبنشستهء بیتاب گلایه نمیکنم

.

.

.

.

.

آخرین روزهای 90

من از هجوم نابجای اینهمه خواب گلایه نمیکنم

سالهاست که از نبودن مهتاب گلایه نمیکنم

.

من از هجوم نابجای اینهمه خواب گلایه نمیکنم

.

تمام عیبها ازینهمه خوابهای بی معناست

.

ازین سپهر شبنشستهء بیتاب گلایه نمیکنم

.

.

.

.

.

آخرین روزهای 90

بی شک باید جای زیبا و خوش آب و هوایی باشد... .

(هرز)...بی شک باید جای زیبا و خوش آب و هوایی باشد...

.

.

.


این روزها


دور وبرم آدمهای زیادی را میبینم که دارند به (هرز ) میروند.....


.

.




.

.سپهر

سکوت هم که میکنم فقط هوار میکشم...


سکوت هم که میکنم فقط هوار میکشم


بروی بوم زندگی دوباره( انتظار) میکشم


.

.

.

سپهر..

فلج افکار!!

انسان تا کوچک است و کودک است  کم وبیش در معرض خطر فلج اطفال قرار دارد و بزرگتر که شد کم و بیش که نه..بیش وکم! در معرض خطر فلج افکار قرار میگیرد !


 



نمیدانم تجربه اش کرده اید یا نه...لحظه هایی که به دلایلی مویرگهای  مغز آدم پر میشود از یک نوع یخ مایع لزج و داغ!!


مردمک بی خودی بالا و پایین میپرد و  تصمیمات وارده و صادره از مغز یک جایی حوالیه بغضگاه گلو به طرز عجیبی مفقود الاثر  میشوند..!


دستهایت به نشانه تسلیم روی رانهایت ریتم میگیرد و زبان سرخت به گو یش مبهم ایرانی_آفریقایی یک سلسله آرزوها و توهمات را روی این ریتم ریمیکس میکند! پلکهایت استادانه باله میرقصند و زانو به پایینت را چیزی شبیه آجرهای سنگین ساختمانی حس می کنی..!!


خدا را شکر که انگشتهای من در این حالت بکمک چیزی شبیه عصا  قلم برمیدارد و چند متری در پارک قلم !میزند  چیزهایی در دفترم مینویسد...فقط کاش میدانستم که این فلج افکار هم مانند فلج اطفال واکسن دارد یا نه؟


.

.

سپهر- 90

همیشه ......خودت بریده ای و خودت دوخته ای....

روزهاست...


  که از من (بریده ای) و (دوخته ای) چشمهایت را به راه...


همیشه ..


آری


همیشه ......خودت(بریده ای) و خودت (دوخته ای)....





سپهر- .90

شبانه شعله میکشم ....

بشوق شعله های تو در این شرر شکفته ام

.

شبانه  شعله میکشم .فقط به تو نگفته ام

.

.

نجیبم و قریبم و غریب - غریبه نیستم ولی

.

درون تو درون ذهن خسته ات  نهفته ام

.

.

.


سپهر- ۹۰

حالا این گروه شامل چیه؟ شامل چندتا ( انسان)..

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.