وسوسه های یک قلم

شعر و شراره هایی از درون

وسوسه های یک قلم

شعر و شراره هایی از درون

گاهی با خودم فکر میکنم( تحمل) چیز خوبیست...

 گاهی با خودم فکر میکنم( تحمل) چیز خوبیست...


یعنی کلا (تاب و تحمل) خوب است...


(تاب ) هم به تنهایی خوب است مسلما..



اصلا هر چیزی که انسان را تکان دهد خوب است!! 

.

.

.



و (تاب) هم  احتمالا برای همین همیشه خوب بوده...


از زمان تاب بازیهای کودکانه ...

.

.

تا تمام لحظه های زندگی..


همه به (تاب) نیاز داریم...  و تکان هایی که بیدار و بزرگمان میکند..



.

.

.

سپهر-91



نظرات 2 + ارسال نظر
سروناز چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:30 ب.ظ

اینقدر تو زندگی تاب خوردیم که سرگیجه گرفتیم

سحر پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ب.ظ http://daransoy.blogsky.com/

بله تاب هم مثل خیلی چیزهای دیگر که خوب اند، خوب است!
به شرط اینکه تاب را محکم به یک جای امن متصل کنیم! مبادا وسط تکان هایی که می دهد ( برای بیداری) گسسته شود و ...!!

من جایی را سراغ دارم که دیگر نیازی به تاب و تحمل، نیست!

:)

چه استعاره ه ی زیبایی...
نقشه ی این گنج را همگانی کنید... :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد