وسوسه های یک قلم

شعر و شراره هایی از درون

وسوسه های یک قلم

شعر و شراره هایی از درون

بیا بزن خراب کن که جای من نبوده...

نه !!


اشتباه من نبوده این گناه  من نبوده وز همان شروع و اولش


مسیر من نبوده راه من نبوده جانپناه من نبوده انعکاس آه من


نبوده ماه من نبوده این تبر برای تو بیا بزن خراب کن که جای من


نبوده جایگاه من نبوده .........

.

.

.


.

سپهر..

نظرات 1 + ارسال نظر
رویا سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ http://nafasetala-1371.blogsky.com

سلام داداش جوون خوفی؟ اینم تقدیم شما داداش جون
یه جایی نوشته بود به کسی محبت کن که لایق محبت باشه نه تشنه محبت چون تشنه محبت یه روزی سیراب میشه ولی لایق محبت همیشه قدرتو میدونه
به وبلاگ منم سر بزنی خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد